Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afgaansewindhond

  • iejoortje

    hoi allemaal.

    7 jaar geleden isde afgaansewindhond van mijn man overleden.

    hij is er nog niet overheen!!!! dus ik zoek een afgaansewinhond die een goed tehuis zoekt.mijn man heeft zijn hond genomen toen die al 7 jaar was.we hbbn zelf 2kleine hondjes 2reutjes van 1 en 4.3katten komen alleen binnen om te slapen en te eten.en we hbbn een dochter van 9 wie o wie maakt mijn man weer HAPPY?

    v/a 14 mei ivm vakantie

    dus wie o wie weet er een mijn man zal heel verast zijn want hij weet van niets!!!!!

  • cindy

    wij hebben 2 maand geleden een afghaantje geadopteerd vanuit duitsland ..Niet zo ver hoor neem eens een kijkje op deze site http://www.windhundhilfe.de/de/vermittlung/index.htm

    Daar staan nog enkele afghaantjes bij ter adoptie.. Wij hebben er nu 2 een blonde en brindle.. Als je een pup wilt ken ik ook wel enkele adresjes laat maar iets weten..

    Ik hoop dat dit je wat verder helpt..

    Veel succes groetjes Cindy

  • iejoortje

    hoi cindy

    ik hen hele mooie gezien van 4jaar.mijn duits is niet zo goed en kan jij me vertellen wat ze kosten en hoe het in zijn werk gaat?

    alvast bedankt groetjes iejoortje

  • iejoortje

    hoi cindy daar was ik nog even.

    ik ben gevallen voor yuka.kunnen ze je daar ook in het ned. te woord staan?

    als ik het goed begrepen heb kost het 30 euro per jaar.ik hoop dat je me verder kan

    helpen.Het zou voor mijn man het mooiste kado zijn!!!!!!

    alvast bedankt iejoortje

  • cindy

    Die 30 euro wat je bedoeld is jaarlijkse donatie.. De adoptie zelf is een eenmalig bedrag van 200euro… Dat hebben wij altans betaald.

    Je kan mevr Helge Wenger steeds bellen een zeer lieve vrouw trouwens en wij hebben hier een pracht van een afghaan dame bij dankzij haar :-)

    Moest je engels beter zijn dan Duits geen probleem want dat verstaat ze ook..

    En er staan er ook nog bij die mijn hartje stelen maar de man vindt 2 afghanen voorlopig werk zat.. groetjes Cindy

  • cindy

    Ik weet niet of je frans goed is want hier staat ze ook http://membres.lycos.fr/belgianafghan/? en dan op rescue klikken en komt ze te voorschijn.. Ik heb een poging gedaan om te telefoneren maar ze spreekt enkle frans

    groetjes Cindy

  • iejoortje

    hoi cindy

    thnxs voor de info.mijn engels is beter dan mijn duits.die lieve mvr waar je het over heb zit zij in ned. of ook in duitsland?ik heb de route al geprind (hihihih)

    het is voor mij heen en weer 1100 km.ben nog noot verder als de efteling geweest

    pffffffffffffffffffffffff heb je yuka op de site al gezien ze is 4 en wat ik er uit begrijp heeft

    ze het vroeger heel slecht gehad.ze kan met andere honden,katten en kinderen.

    alles is hier dus aan wezig.kan je mij laten weten wie of wat ik moet bellen,of dat ik er zo heen kan.ik ben je heel erg dankbaar voor al je hulp!!!!!!

    groetjess iejoortje

  • cindy

    Mevr Helge Wenger zit in duitsland maar het kan zijn dat Yuka niet daar verblijft dat moet je haar vragen..Tel. 07156/24821 (bis 19 Uhr)Fax: 07156/480058

    Dit is het nr waar je haar kan bereiken..

    Wat ik eruit kan halen is dat ze bij har eerste eigenaar op 1 jarige leeftijd al is weggehaald uit slechte omstandigheden en dat ze zelfs nu bij haar 2 de eigenaars weg moet..

    Heel triestig voor Yuka zij verdiend wel een vast stekje volgens mij ..

    groetjes Cindy

  • iejoortje

    heel erg bedankt!!!!! ik ga zeker bellen.ik had inderdaad begrepen uit het verhaal dat yuka al op 1jarige leeftyd is weggehaald.als ze er nog is krijgt ze hier een fijn plekje met 2 kleine hondjes een meisje van 9 en 3 katten.ik heb altyd 3 honden gehad en er is er een in nov. op 11jarige leeftyd overleden aan kanker.ze staat hier in een mooie urn zodat ze toch nog altyd bij me is

    groetjes oortje

  • iejoortje

    hoi cindy

    hier was ik nog even.ik neem aan dat ze alleen duits verstaan de honden.

    hoe heb jij dat gedaan praat jij duits of gewoon ned?en heeft die mevr evt een adres? nogmaals bedankt maar weer

    groetjessss oortje