Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afgaansewindhond

  • cindy

    Wij hebben eerlijk gezegd weinig problemen ondervonden van de taal..

    Wij weten namelijk ook dat een afghaan een beetje zen eigen willetje heeft en niet luistert na het eerste bevel soms gaat ze zitten door enkel 1 vinger hoog te houden maar ze leren vlug hoor..

    Helge Wenger

    Forchenrainstr. 31/2

    70839 Gerlingen

    Dit is het adres van mevr Wenger en het land nr van duitsland is 0049 als ik me niet vergis..

    groetjes Cindy

  • iejoortje

    hoi cindy!!!!!

    bedankt voor het snelle reageren.ik schrijf haar vanavond om mijn gemak

    omdat ik alleen een mobiel heb en het voor mij te duur is om te bellen.

    ik hoop op die manier dan die mooie hond aan mijn gezin toe te voegen!!!!!

    ik schrijf de brief in het engels en ik hou je ZEKER op de hoogte.

    bedankt voor al je moeite en ik hou zeker via deze site contact met je

    groetjessssssssssssss oortje

  • cindy

    Dat is in ieder geval zeer graag gedaan..Moesten er problemen zijn en het lukt niet met schrijven wil ik eventueel contact met haar opnemen..

    Ik hoop dat jullie net zoals wij er een prachthondje bijkrijgen..

    Veel succes groetjes Cindy

  • Henk

    Hoi iejoortje,

    Je kunt ook contact opnemen mij stuur je telefoonnummer maar naar mijn mail adres. Dan neem ik contact met je op. Wel graag voor 17.00 uur op 29 april.

    Groetjes,

    Henk

  • iejoortje

    sorry henk ik lees het nu pas mijn nr. is 06-15566853Henk schreef:

    >

    > Hoi iejoortje,

    >

    > Je kunt ook contact opnemen mij stuur je telefoonnummer maar

    > naar mijn mail adres. Dan neem ik contact met je op. Wel

    > graag voor 17.00 uur op 29 april.

    >

    > Groetjes,

    >

    > Henk

  • iejoortje

    hoi cindy kan jij het contact voor yuka voor me leggen ik vergoed natuurlijk je onkosten laat je war horen hoe we het aan pakken?

    groetjessssss iejoortje

  • cindy

    Hoi iejoortje..

    Hebnk zit momenteel in Oostenrijk en gaat er pas terug zijn op 7 mei..

    Ik heb opgevangen dat yuka voor de moment nog in Belgie verblijft ..

    Het beste is via Henk te regelen is hat gemakkelijkste hij kent en weet er meer van..

    Als je op zijn naam klikt kan je hem persoonlijk mailen moest het niet lukken laat je maar iets weten..

    groetjes Cindy

  • iejoortje

    lieve cindy

    tot mijn grote spijt naar drie dagen intensief overleg wil mijn man het niet.

    hij denkt dat ik het niet aankan(ben bordeliner)en hij denkt dat 3honden teveel zijn.

    ik wil je heel ERG bedanken voor al je hulp en toewijding en ik zal yuka noooooooooooooooit vergeten ondanks dat ik er alleen een foto van heb.Ik had gaar

    graag een fijn huis en met de tyd een mooi afscheid gewenst.ik laat zeker afentoe op de site nog wat van mee horen aan je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nogmaal heel erg bedankt!!!!!!!!!!

    groetjes iejoortje

  • cindy

    Spijtig iejoortje maar dan vindt ik het de juiste keuze.. Je moet er volledig aan toegewijt zijn want het zou zonde zijn moest ze na een poosje opnieuw ter adoptie vallen..

    Ik hoop dat er ooit voor jullie nog een tijd komt dat er wel een afghaantje bij kan..

    Helaas hebben wij voldoende aan 2 afghaantjes op het moment want anders was yuka mss wel naar hier gekomen..

    Maar het is zoals de man soms zegt ik heb 2 handen en aan iedere hand een afghaantje om te knuffelen :-))

    Ik wens je veel succes verder..

    groetjes Cindy