Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zindelijk??

  • sabrina

    hoi ik heb sinds kort 2 puppies

    2 old engelse bulldogs 1 is al zo goed als zindelijk deze is geboren in januari de andere is van december en is een mannetje maar daar snap ik nou niks van als hij binnen poept dan eet hij het op wat houd dat in?of heeft dat met zijn gedracht te maken wie kan mij daar wat over vertellen.

    voor de rest zijn ze heel lief.

    vriendelijk bedankt alvast

  • toy

    hallo mijn bordercollie heeft dat ook erg gehad en soms doet hij het nog.

    een tip is als je hem hebt uitlaat en hij heeft gepoept gelijk aan de lijn doen en ergens anders naar toe lopen en als hij de volgende dag er naar toe gaat om het op te eten dan de volgende dag ergens anders hem uitlaten.

    je krijg soms mensen die het allemaal beter weten en zeggen dan hij heeft wat vitaminene tekort maar ben naar de dierenarts geweest en het is niet dat hij wat tekort komt,het komt veel voor bij honden en dus hebben me deze tip gegeven. en toch corrigeren als hij het doet met je stem goed laten weten dat hij dat niet mag doen.

    en als dat nog niet helpt, dan er wat gelijk over gooien ik heb het gedaan met afwas dan ruiken ze en lopen er van weg.

    probeer even uit wat bij jou hond werkt, eens komen ze er van af maar wanneer??

    veel sucses.