Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cavalier king charles

  • meike

    ik zoek een cavalier king charles, een ouder hondje dat alleen thuis kan zijn met andere kleine hond en een kat terwijl ik van 9-2 uur werk en dat zo af en toe mee kan naar het werk om eens heerlijk te knuffelen en te vrijen met mensen die met hart en ziel naar hem/haar uitkijken

    Ik bied verder alles wat een hondje nodig heeft aan liefde, aandacht, geborgenheid, eten en drinken, speeltjes en kluifjes, autoritjes en wandelingen . ik heb geen voorkeur voor geslacht of kleur, graag leeftijd tussen de 5 en de 11 jaar, zeer sociale en stabiele hond

  • petra van der linden

    Hoi Meike

    Ik heb een Cavalier King Charles, hij is nog niet zo oud ander half jaar.

    Wij hebben hem als pup gekocht bij een fokker hij is bruin met wit en heet Shendo.

    De reden dat ik een ander huis voor hem zoek is, ik ben een alleen staande moeder geworden met twee school gaande kinderen.

    De kost moet ik nu zelf verdienen dus dat is erg druk.

    Met gevolg dat mijn hond hele dagen alleen zit dat is reuze zielig voor hem.

    Ik kan hem ook de liefde niet geven die hij zo verdiend.

    Dus ik hoop dat ik een goede baas of bazin voor hem kan vinden.

    IK hoop op een reactie.

    Met vriendelijke groet Petra

  • huismann

    hallo ik last u advertentie heeft u het hondje nog wij heben intrese

    wij zijn elke dag thuis krijg veel aandacht van ons mag over al mee naar toe wat vraag u er voor graag hoor ik nog bedankt kan u foto door mailen naar ons

    laat spoedig van u hooren met vriendelijken groeten