Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

engelse bulldog puppies

  • de bel pascale

    te koop : prachtige engelse bulldog puppies, in huiselijke kring geboren, gechiped, ontwormd, inlichtingen 32(0)14 47 97 42 of 32(0)485 85 92 92

  • Edwin van Dam

    Beste lezer,

    Laat ik me eerst even voorstellen, mijn naam is Edwin. Ik ben 21 jaar en woon in Nieuwerkerk a/d IJssel (ligt tussen Rotterdam en Gouda). Ik ben al een tijdje op zoek naar een bull. Het grote probleem voor mij is dat ik nog student bent en ik geen vermogen kan neerleggen voor de aanschaf van een hond. Nu is het zo dat ik gewoon samen met het gezin thuis woon en dat ik wel een beetje geholpen kan worden, maar blijft over dat ik geen honderden euro's kan neerleggen. Ik was benieuwd wat u voor prijzen vraagt en wat voor eisen je stelt aan de nieuwe baasjes. Ik kan u in ieder geval verzekeren dat hij een warm huisje krijgt waar hij genoeg aandacht gaat krijgen. Ik hoop in ieder geval op een reactie van uw kant. Alvast bedankt

    Groetjes Edwin