Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cursussen speciaal voor Flatcoated Retrevier

  • Karin Vreeswijk

    Wij hebben een jonge flatcoated Retrevier, een reu van nu 14 weken oud. We zijn bezig met een algemene cursus waarin hij langzaam de eerste beginselen van gehoorzamen leert. Dit werkt goed maar ik surf veel over het web en bekijk erg veel sites over dit soort honden. Ik ben tot de conclusie gekomen dat de vervolgcursussen die ik wil gaan doen cursussen moeten zijn met groepen die alleen maar uit dit soort honden bestaat, waarschijnlijk wordt er dan meer rekening gehouden met het specifieke karakter van deze hond.

    Wie kan mij aan adressen helpen!!!!

    Karin Vreeswijk

  • Femke

    De club zelf?

  • Kitty

    De Flatcoated retriever is perfect geschikt voor jachttraining. De jachttraining waar je de meeste aandacht krijgt die op jouw hond gericht is: Jachttraining via KNJV( koninklijke nederlandse jagersvereniging) Ik weet niet waar je woont, maar ik train met mijn flatcoatkruising zelf bij groep Eemland( in Baarn) bij Wendy. Erg leuk en lekker actief!, groetjes Kitty