Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bordercollie

  • nelleke

    Wij hebben een bordercollie die een goed tehuis zoekt, zijn naam is Kyo.

    Hij is heel lief maar ook heel waaks.

    Als u interesse hebt mail dan gauw.

  • maarten kuijs

    ik zou graag nog wat meer willen weten over kyo

    zoals leeftijd van hem/haar en hou hij er uit zie

    er zijn verschilende kleuren

    ik vraag dit om dat mijn BC nog maar een paar maanden te leven heeft

    en ik op zoek ben naar een jonge BC

  • Wil

    Hoi Maarten,

    Ik las dat jij op zoek bent naar een border collie. Ik heb er 2 weken geleden een aangeschaft. Het is een 3-kleur reutje van 12 weken. Mijn zoontje is echter helemaal panisch voor het beestje. Iets wat ik van te voren niet heb kunnen voorzien. Ik ben een gescheiden vader en daar ik mijn zoon 3 dagen in de week heb, moet ik toch voor hem kiezen. Het is een hele intelligente hond, die in no-time al heel veel geleerd heeft. Hij is ook erg aanhankelijk, zonder dat hij daarbij zijn spirit verliest. Als je serieuze belangstelling hebt, kun je hem zo bij mij komen halen. Ik woon in Noord-Brabant, vlakbij Eindhoven. Ik heb hem al via vrienden proberen te plaatsen, maar dat is helaas nog niet gelukt. En het allerlaatste dat ik wil is om hem nu al naar een asiel te brengen. Dat is te gemakkelijk. Als je belangstelling hebt, kun je via e-mail reageren of bellen naar 06-13806414

    Groeten,

    Wilmaarten kuijs schreef:

    >

    > ik zou graag nog wat meer willen weten over kyo

    > zoals leeftijd van hem/haar en hou hij er uit zie

    > er zijn verschilende kleuren

    > ik vraag dit om dat mijn BC nog maar een paar maanden te

    > leven heeft

    > en ik op zoek ben naar een jonge BC

  • moniek

    hi maarten,

    ik heb een bastaard border collie, (border collie kruising “boerderijteefje”) van april 2004, dus 5 maanden oud. Hij is bij ons opgegroeid tussen kleine kinderen en gewend aan een aandere hond. Hij is vreselijk lief, dat is niet de reden dat we hem wegdoen. Als je zelf een BC hebt, weet je wat zo'n hond nodig heeft en dat is wat wij hem niet kunnen geven. Sam heeft veel te veel van een BC om bij ons te kunnen blijven. Hij is echter zo vreselijk lief, ook voor de kinderen dat wij hem bij iemand willen plaatsen die weet hoe het karakter van een BC is en die hem of veel aandacht of veel ruimte kan geven. Wij hebben ons helaas vergist in het ras maar onze buren hebben de vader van Sam, en via hun zijn we meegeweest naar de pups en overstag gegaan,. Helaas werden we niet op de hoogte gesteld van de eigenschappen van een BC. Hij past gewoon niet bij ons. Hoe jammer dat ook is.

    Mocht je inmiddels als voorzien zijn of lijkt dit je niets, wens ik je in ieder geval sterkte met je eigen BC.

    Moniek

  • moniek

    Maarten, mijn telefoonnummer is 06-25481941

  • maarten kuijs

    heb al een BC

    ik heb hem uit het asiel