Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

engelse en franse bulldog

  • michelle: mama van dochtertje Bo

    met veel verdriet moeten wij afstand doen van onze 2 bulletjes, dit ivm allergie van ons 8 maanden oude dochtertje. Het gaat om roxy een engelse bulldog van bijna 4 en babs een franse bulldog van net 3. Het zijn allebei teefjes en ontzettend lief, ze kunnen met andere honden katten en kinderen goed overweg. Babs heeft een stamboom. We zouden graag zien dat ze bij elkaar zouden blijven.

    Als iemand interesse heeft kan die mailen naar michellesessink@hotmail.com

    we wonen in enschede maar doe ze liever naar mensen buiten enschede dit ivm de mogelijkheid om ze tegen te komen, dit willen we dus niet, omdat het ons ontzettend veel verdriet doet.

    http://verkopen.marktplaats.nl/edit_item.php?id=20679681&code=37711675d970f1b41d9dbb66690664aa

  • michelle: mama van dochtertje Bo

    en dit is roxy
  • nanda de jong

    hoi michelle

    we zagen je advertentie en zijn heel erg nieuwschierig wij een gezin met drie kindjes zouden heel graag wat meer over de 2 bulletjes willen weten en of ze er nog zijn natuurlijk en heel belangrijk of je ook geld voor ze vraagt want veel liefde hebben we wel maar geld niet zo we hopen gauw wat van je te horen

  • francis

    Als u goede begeleiding wilt bij het vinden van een goed huisje en lief baasje voor uw bulletjes kijk dan eens op onze site ww.;bulldogsonline.nl of bel met fam Grift .

    tel 033-4805997.Wij garanderen dat uw hondjes op een goede plek terecht komen en dat we ze de komende jaren niet uit het oog zullen verliezen!!

    mvg Francis

    Bulldog rescue worker en vrijwilliger Bol

  • bullendaantje

    Je zou ook op de site van de EBCN kunnen kijken……die doen ook aan herplaatsers……. www.ebcn.nl

    Ik wens je succes……en sterkte,kan me voorstellen dat dit heel moeilijk moet zijn……

    knufffff daantje

  • Fanny

    Zijn de bulletjes er nog aub??

    Ik woon in Belgie

  • janet

    Zijn de bulletjes er nog?

    vr. gr. janet