Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

grote hond gezocht

  • anny

    Hallo, Ik ben op zoek naar een grote hond. Het liefst een duitse dog. Wie kan mij helpen aan een grote dog. Ook voor herplaatsing kunt u uw hond bij mij een warm nest geven. Het liefst een teefje.

  • maria

    Hoi Anny,

    ik las dat je opzoek bent naar een dog. Misschien weet ik wel een dog voor je, die herplaatst moet worden. Een zwarte teef die 2,5 jaar is.

    Maria

  • Hinke

    Hai,

    Heb je al welleens gekeken op de website van het NDDC (www.nddc.nl). Daar staan op dit moment wat herplaatsers op. Misschien dat het wat is???

    Hinke

  • Ad

    hallo Anny,

    Ik las dat je op zoek bent naar een grote hond! Nou, wij hebben een hele lieve grote kruising tussen een Deense dog en een Ierse wolfshond!! Het is wel een reu, maar hij is gecastreerd. Hij is anderhalf jaar oud. Wegens andere werktijden hebben wij helaas weinig tijd om voldoende aandacht te geven. Het is echt een schat, en is nog erg speels! Luistert erg goed, en is heel trouw..

    Mocht je nog meer informatie willen of een foto dan kun je altijd mailen!

    Met vriendelijke groet,

    Ad Blokker