Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

goed tehuis gezocht

  • Anita

    Ik ben op zoek naar een goed te huis voor een amerikaanse bulldog, 3jr, wit, teef.

    Deze schat is tijdelijk bij ons geplaats ik ben voor haar op zoek naar een schat van een baas. Ze vediend een mooie toekomst.

    Wie kan mij helpen bij het vinden naar een goed te huis voor Nicky.

    info: ahadekker@msn.com

  • arjan

    Hoi Anita,

    Wij zijn een jong gezin van in de dertig, met een dochtertje van 9, en een Amerikaanse bulldog van bijna 3, en een maltheels leeuwtje van bijn 7.

    Aangezien onze bulldog(teef) weinig kan spelen met de andere hond, zijn wij opzoek naar een vriendin voor haar.

    Maar kan zij met andere honden? Is ze gesteriliseerd? Bla bla bla.

    Wij zijn wonend in Zoetermeer.

    Afwachtend op jou bericht. Met vriendelijke groeten Arjan.

    P.s kan je een foto meesturen?

  • arjan

    hoi anita ik hoor maar niets heb je de bulldog nog?

    ik weet niet of me mail is aangekomen vandaar dat ik nog eens schrijf

    als je haar nog hebt wil je dan als het kan terug mailen

    groetjes arjan.

  • Tiny

    Nu ben ik benieuwd hoe het is af gelopen

    Tiny

  • Priscilla

    Hoi arjan,

    Ik lees dat je op zoek bent naar een speel vriendin voor je amerikaanse bulldog.

    En dat anita niet meer reageerd.

    Nou heb ik zelf een amerikaanse bulldog teef van anderhalf, die ik helaas wegens omstandigheden weg moet doen.

    Nou is mijn vraag of je nog steeds op zoek bent, en of je geintereseerd bent.

    Laat het even weten.

    Groetjes van Priscilla.

  • de marnebulls

    Tjee nu bied je je hond aan..kan ie een goed thuis krijgen, word er niet meer gereageerd… jammer hoor, priscilla ik hoop dat jij meer geluk hebt

    groeten Simone

    www.demarnebulls.nl

  • nan

    hallo lieve mensen, ik ben opzoek naar een vriendinnetje voor onze amerikaanse bulldog van 5 jaar, en ik reageer wel terug!! Ik hoop gauw wat te horen!!!